Muistilista

AIKATAULU

Rakentaminen:
Pe 20.3.2020 klo 8-22
Autolla halliin ajo päättyy jo klo 19.

Messut avoinna:
La 21.3.2020 klo 10-17
Su 22.3.2020 klo 10-17

Purkaminen:
Su 22.3.2020 klo 17.30-22

Tilausten TEKEMINEN – EXTRANET

Extranet-palvelussa voit sähköisesti tehdä kaikki tarvitsemanne tilaukset ja näet ajan tasalla olevat tiedot jo tehdyistä tilauksista. Lähetämme sinulle erillisen viestin (sopimusvahvistuksen teon jälkeen) Extranet-palvelusta sekä tunnukset, jotka on aktivoitava 48 h sisällä viestin saapumisesta (viestin aihe: Tervetuloa Paviljongn Extranetin käyttäjäksi).

Viimeinen tilauspäivä on 6.3. Tämän jälkeen tilauksia voi tehdä s-postilla, mutta osasta tilauksia menee tällöin korotettu maksu. Osaston kaluste-, rakenne-, sähkö ym. tekniset tilaukset yhteyshenkilö Henri Viitaharju (tiedot Osaston suunnittelu-kohta alempana) ja pääsylippu- & ravintolatilaukset: tiina.lampinen@paviljonki.fi.

OSASTON SUUNNITTELU JA RAKENTAMINEN

Jyväskylän Messujen oma näyttelytekninen osasto suunnittelee ja rakentaa messuosastoja toiveiden mukaan. Huolehdimme myös osastorakenteiden messujen aikaisesta huollosta.

NÄYTTELYTEKNIIKAN MYYNTI
Henri Viitaharju
050 468 3742
henri.viitaharju@paviljonki.fi

NÄYTTEILLEASETTAJAN TIEDOT TAPAHTUMAN NETTISIVULLE

Julkaisemme tapahtuman Näytteilleasettajat-sivulla osallistujat osastonumeroineen sekä lyhyen kuvauksen. Kirjoita Extranetissä ”Osaston tiedot”-välisivulla lyhyt kuvaus yrityksenne tuotteista / palveluista sekä lisää nettisivun osoite. Julkaisemme tiedot eräpäivän 6.3. jälkeen.

MESSUTOIMISTO

Messutoimisto palvelee koko tapahtuman ajan Uno Savolan kadun aulassa. Sieltä voi vuokrata ripustuskoukkuja sekä ostaa mattoteippiä ja silikonitarroja seiniin kiinnitystä varten. Uno Savolan kadun aulasta saatte myös maksullisen kopiointipalvelun.

ILMAPALLOT

Tapahtumaan ei saa tuoda ilmapalloja myyntiin / jaettavaksi. Hallissa on eläimiä, jotka säikkyvät, jos ilmapallot poksahtelevat. Koristeena omalla osastolla voi olla palloja, mutta ainoastaan C-hallissa.

KIINNITTÄMINEN

Hallien seiniin on kaikenlainen kiinnittäminen kielletty.
Hallien lattiaan voi kiinnittää vain sellaisella teipillä, joka irtoaa lattiasta jälkiä jättämättä. Kiinnityksiin suosittelemme Eurocel 704- tai ominaisuuksiltaan vastaavaa teippiä. Eurocel 704 -teippiä voi etukäteen tilata Jyväskylän Messut Oy:n näyttelytekniikalta tai ostaa Paviljongin messutoimistosta hintaan 17 € + ALV / rulla (50 mm / 50 m). Mikäli kiinnittämisessä käytetään teippejä, joiden poistaminen rikkoo lattian maalipinnan tai jättää jälkiä, veloitamme korjaus- / siivouskulut näytteilleasettajalta tai osaston rakentajalta.

Seinäelementtien maalaaminen ja niihin liimaaminen on kielletty. Runkoprofiileihin voi kiinnittää somistusmateriaaleja ripustamalla. Seinälevyihin voi kiinnittää somistus-materiaaleja toimivilla tarroilla, esim. Pro Contact tai Powertrips sekä huopapintaisiin seinälevyihin myös somistusneuloilla. Silikonitarroja voi ostaa messutoimistosta.

Näytteilleasettajan on itse poistettava kiinnitetyt materiaalit elementeistä ennen osaston purkamista. Näytteilleasettaja tai osaston rakentaja vastaa myös omien lattiateippien poistosta.

SÄHKÖT OSASTOLLA

Näyttelyhalleista ja osastoilta katkaistaan sähköt yön ajaksi, joten mahdollisesti tarvittava yösähkö on tilattava erikseen.

INTERNET

Paviljongissa on tarjolla joko maksullinen kiinteä liittymä tai veloitukseton WLAN-verkko.

PaviljonkiFree-verkko on käytettävissä auloissa ja siihen pystyy liittymään ilman tunnuksia

PaviljonkiPro-verkko on käytettävissä messuhalleissa ja kokoustiloissa. Verkon käyttäjätunnus on kidspets, salasana: 20kidspets20. Tunnukset ovat voimassa ensimmäisestä rakennuspäivästä viimeiseen purkupäivään.

Verkon toimintakykyä tapahtumien aikaan emme pysty takaamaan. Jos internet-yhteyden vakaa toiminta on tärkeää, suosittelemme kiinteää liittymää osastolle.

Pysäköinti

Rakentamis- ja purkuaikana tarjoamme veloituksettoman pysäköinnin alueella P3 (paikkoja on kuitenkin rajoitetusti). Rakentamis-/purkuajan pysäköintikortit saatte päiväkohtaisesti alueen valvojilta näytteilleasettaja- tai rakentajakorttia näyttämällä, emme lähetä pysäköintikortteja etukäteen. Paviljongin pysäköintialueet ovat kaupungin pysäköinninvalvonnan alaisia, joten pysäköintikortti on laitettava selvästi näkyviin auton tuulilasiin rakennus- ja purkuaikoina.

Messuaikana pysäköinti on maksullista kaikilla alueilla.

Lisätietoa Paviljonkiin saapumisesta ja pysäköinnistä.

TUNNISTEKORTIT

Näytteilleasettajakortit toimivat kulkulupana koko tapahtuman ajan, ensimmäisestä rakennuspäivästä viimeiseen purkupäivään. Rakentaja-/purkajakortit on tarkoitettu lähinnä ulkopuolisille rakentajille ja ne oikeuttavat liikkumiseen alueella vain rakennus- ja purkuaikoina.

Näytteilleasettajakortit tulostetaan itse, linkin korttien tulostukseen löydätte Extranetin etusivulta tai näytteilleasettajille lähetetystä infokirjeestä. Näytteilleasettajakorttien määrä on rajoitettu ja lisäkortit ovat maksullisia. Tarkemmat tiedot Extranetissä.

PÄÄSYLIPUT

Näytteilleasettajat voivat tilata sisäänpääsylippuja ennakkoon, laskutus tilauksen mukaan. Minimitilausmäärä on 5 kpl, lipun hinta 10,00 € / lippu (sis. ALV). Tilaus Extranetin kautta viimeistään 6.3.

Lisätiedot: tiina.lampinen@paviljonki.fi.

RAVINTOLAPALVELUT

Tapahtumassa sinua palvelee Ravntola Fiilinki D-hallissa, lounasravintola Kuperkeikka sekä pop-up kahvila Kärrynpyörä C-hallissa. Näytteilleasettajat voivat tilata ruoka- ja kahvilippuja etukäteen Extranetistä (nouto messupäivinä Fiilinki ravintolasta ja rak.päivänä 20.3. Uno Savolan infopisteestä) tai paikan päällä noutaa niitä Fiilinki-ravintolasta. Tarjonnasta löytyy vatsantäytettä niin pieneen kuin isoonkin nälkään.

Kuperkeikan kotiruokalounas 12 €
Lauantai: jauhelihapihvejä, perunamuussia, lämpimiä kasviksia, salaattivalikoima, leipä/levite, kahvi/tee – kasvisruokana punajuuri-halloumpihvejä.
Sunnuntai: uunimakkaraa, paistettuja perunoita, lämpimiä kasviksia, salaattivalikoima, leipä/levite, kahvi/tee – kasvisruokana tofuratatouille.
Perhe-etu lounaalla: alle 12 v. ½ hintaan ja alle 4 v. veloituksetta vanhempien ruokaillessa.

Osastolle voi tilata ruoka- ja juomatuotteita standipalvelusta, puh. 050 409 9003.

Lisätiedot: tiina.lampinen@paviljonki.fi

JÄTEHUOLTO JA SIIVOUS

Jätehuolto, mikäli olette tilanneet osastosiivouksen: L&T Oy hoitaa jätteiden noudon myös tapahtuma-aikana. Jos osastonne kaipaa kesken messupäivän roskien noutoa, soittakaa päivystysnumeroon 050 385 3696.

Jätehuolto, mikäli ette ole tilanneet osastosiivousta: teidän tulee itse toimittaa roskanne halleissa sijaitseviin jäteastioihin ja huolehtia lajittelusta – pyydämme seuraamaan jäteastioissa olevia opasteita. Halleissa on energiajätteen lisäksi astiat myös kaatopaikka-jätteelle sekä keräyspaperille ja -pahville.

TOIMITUSOSOITTEET:

Mikäli lähetätte tavaraa postin kautta, toimitusosoite on
Jyväskylän Paviljonki / Kids&Pets 2020
Näytteilleasettaja / osastonumero
Näytteilleasettajan yhteyshenkilö / puhelinnumero
PL 127 40101 Jyväskylä

Mikäli käytätte kuljetusyhtiötä:

Tavarantoimitukset B-halliin:

 Jyväskylän Paviljonki / Kids&Pets 2020
Näytteilleasettaja / osastonumero
Näytteilleasettajan yhteyshenkilö / puhelinnumero
Schaumanin Puistotie 18 / huolto-ovi B3
40100 Jyväskylä

Tavarantoimitukset C1-halliin:

Paviljonki / Kids&Pets 2020
Näytteilleasettaja / osastonumero
Näytteilleasettajan yhteyshenkilö / puh.
Lutakonaukio 12 / huolto-ovi C1
40100 JYVÄSKYLÄ

Tavarantoimitukset D-halliin:

Paviljonki / Kids&Pets 2020
Näytteilleasettaja / osastonumero
Näytteilleasettajan yhteyshenkilö / puh.
Uno Savolan katu 2 / huolto-ovi D2
40100 Jyväskylä

Lähetyksiin on merkittävä selvästi vastaanottaja sekä osastonumero.

Varmistakaa etukäteen, milloin tavarat tuodaan osastollenne. Mikäli ette voi itse olla niitä vastaanottamassa, voit tilata palvelun Suomen Messulogistiikalta (Erkki Koski, puh. 040 546 9555, erkki.koski(at)smlog.fi). Heiltä voitte tilata myös muut messulogistiikkaan liittyvät palvelut (esim. varastoinnin ja trukkipalvelut) tai vaikka koko logistiikkakoordinoinnin.

Logot ja Bannerit

Yhdessä teemme onnistuneen tapahtuman!

Yrityksenne omat kanavat ovat oivallinen paikka kertoa asiakkaillenne osallistumisestanne tapahtumaan. Tapahtuman logot ja bannerit voi ladata Paviljongin Media-sivulta. Näitä voitte käyttää omissa some-kanavissanne, uutiskirjeissä sekä sähköpostin allekirjoituksessa.

Voitte rakentaa myös nettisivuiltanne linkin osoitteeseen www.kids-pets.fi, josta kiinnostuneet saavat lisätietoja tapahtumasta.

PÄÄSYLIPUT

Voitte tilata pääsylippuja messuille omia asiakkaitanne varten. Pääsyliput maksavat 10 € / lippu (sis. alv). Minimitilausmäärä on 5 kpl ja veloitus on tilattujen mukaan.

Pääsylippujen tilaus Extranetista.